hos alice, snart ska hon ut i stora vida världen

HEJ mina coola kompisar. typ iafall om di e mina kompisar, inte vet jag liksom. men de e ju coolt. nu kom jag nyss till alice my homie som ska dissa mig tre veckor framöver. BÖHÖÖÖÖ. hur ska jag klara mig, och inte bara hon utan emmaslemma in the haouse också, blöö jag grinar. nej inte än men snart så då jävlar blire tears in heaven. typ.
jag och emma har berättat alla risker som finns, (alcie är rädd ör att flyga) så nu vet hon allt, typ:

*att hon ska ta så mycket sömntabletter så hon inte vaknar när planet ska störta och alla hoppar ut genom fönstrerna men alice sover så hon stannar kvar och dör.
*att emma och alice spelar kort, så förlorar emma och alcie sitter närmast fönstret. så blir emma så arg på alcie så hon kastar korten på fönstret då går fönstret söner och alice rammlar ut.
sen massa mer men jag kommer inte ihåg, vi gick iafall i 45 minuter och kom på en massa saker..

alice e ju en lite smårädd person, hihi men hon e cuuute.
idag var jag först med min boooyfriend, han e cool också och cute. sen gick ja till min mammas jobb som förövrigt är ett dagis, hehe.
så åkte jag till rusta med henne och köpte julklappar osv haha. alltså inte till mig utan till min typ pappa från mig. haha ruuusta  äger så billigt. born to be sheep liksoM.
fast en sak suger, älska käderna där ju... hihi. fast de börjar bli very tråkiga kläder liksom bara typ fleece. blöö satan ska ringa to the king and klaga. sånt e skoj.
ahhahaahahha nu går alcie och inte hittar sin bikini osv, synd då blir de inge bad för alices del. om hon inte badar naken fast de vågar hon nog inte, liksom vietnamare kanske lookar lite mycket.. 
aja nu funtar jag på att hjälpa alice att leta hon e sad. nu ska vi snart till emma också och säga goodbye buuuuuuhu, jag känner hur mitt hjärta går sönder. jaja tre veckor e väl inte så lång tid, skoooja de suuger typ 10000 maddafakking år !

            
SOOOOOOOOMMMMMMAR


 



 


Kommentarer
Postat av: emily

asså ru äääälskar verkligen att lägga ut hemska bilds på mej :((

2008-12-17 @ 12:48:49
Postat av: Johanna

yes de e typ de roligaste i mitt liv liksom <3

2008-12-17 @ 18:20:35
URL: http://tjocooling.blogg.se/
Postat av: amanda

asså fyfan ser ut som ett fetto ! ta bort :(

2008-12-20 @ 17:42:21
URL: http://kexchoklad.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0