väääääärsta långa om typ igår och idag

heeeeeeeeeeeej, shit nu vare ett tag sen jag skrev men jag har vart fullt upptagen med något annat.. habbohotel.
ahhaha de äger så jävla hårt alltså upptäckte att de funkade på den bärbara så nu e de habbo som gäller för min del. jag älskar det, längtar tills varje gång jag får spela.. tönt ?
vad har hänt sen sisst då.. ingenting nog. i skolan har vi haft lite provn och sådär. fick g på tyskan så jävla happy ! igår efterskolan gick jag cynthia alcie emma och amanda till alice. va bara där osv as always sen ringde robin å börja snacka massa å vi ahde ju inge bättre för oss så vi gick till han å karl så vsa vi är och sånt. vi tvingade robin att göra korv till oss men de ville han inte asdum. va så jävla hungrig alltså hade typ ätit 4 pepparkakor i skolan då de va lucia, by the way( så va min snygga kusin alice asfin som lucia (a). så vi åt kebab istället. sen gick jag jag hem och åt middag, haha my va tjock ja va alltså. sen kom amanda å vi satt vid habbo och tilltade lite på början av idol. och så jävla mycket vi garvade alltså, helt sjukt kul . sen pga av massa gick hon hem. så skulle jag g upp till alice å cynthias klass "disco" som dom hade för barn i 3-6 an. haha så pratade ja i tfn med min älskling sen gick jag dit. haha bara i typ 10 minuter men de va fan askul. dansa massa å grejer. sen gick vi och stod typ utanför gården ett tag me några randoms men sen regna de så mkt å va skit kallt så vi gick hem till alcie. satt vid hennes köksbord så skulle vi sova där. och emma som va hos christian skulle också sova där å hhon va tvungen att va hos alice kvart i 12 så kom hon inte å vi kom på massa roliga andledningar haha så jävla roligt vi sa massa roliga saker till alice pappa osv, sen kom hon iaf. så skulle ja å emily försöka dygna det funkade till kvart över tre då internet la av då va de inge kul längre. ahha en på min msn va nog lite packad för han å hans kompisar gjorde massa saker i webben... osv hahah mardrömmar for life alltså. emma och alice dom töntarna sommnade astidigt. sen somna väl hja vid kvart i 4.
sen idag va vi istan ett tag, emma köpte så jävla mycket grejer, typ 5 trosor två bhar, skärp, två klänningar, linnen osv osv. haha alice också fan. dom köpte lika dana klänningar till dom ska till vietnam på osndag. lyckve. sen åt vi donken men min mamma tvinga mej komma hem å äta så då gjorde ja de. sen gick cynthia alice å jag till station så fick vi å amadna sjuss av amandas mamma till grimsta. då åkte vi till hanna, va där lite snabbt när hon skulle fixa klart sig osv sen gic vi å mötte dogge hennes pojkvän å några till sen gick vi dit till sanda där gabbi å jossan å några va å försökte göra eld fast de gick inte så bra. sne va vi ba ute typ, sen tog vi bussen home å nu väntar ja på att mina jävla filmer och one tree hill ska bli klara ! aja puss på er alla snyggos !
haha jag har fått ganska mycket dumma kommentarer, fattar inte varför ni hatar mig vad har jag gjort er liksom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0