uppdatera is the shiet liksom

heeeeej, jag skulle faktist uppdatera tidigare idag men de fuckade publishme sig. kom precis till min älskling väntar på att han ska äta klart nue. idag va ja hemma massa först sen va jag och sola med amanda, blev fväl lite  brunare iaf inte värsta negern men inte smögubbe heller :O. på jullovet ska vi sola hos hennes morfar, tjock niceeeeeeeee.
haha ja kom just på en astöntig sak som ja stör mig på, folk som gör team på pa om sig själva. typ sina pa namn, som om ja skulle göra ett team som hette spec1al. hur många skulle bli medlemmar liksom ? haha astöntigt..
pusssssssss

Kommentarer
Postat av: alltid

haha, bara för att jue har det eller ? ;)

2008-12-14 @ 20:20:24
Postat av: Johanna

hon e ju inte den ända ;)

2008-12-14 @ 22:50:33
URL: http://asfin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0