tummen ner för nudlar...

uusch, right now och äterväääärldens jävla äckligaste nudlar. fysatan antingen har mina smaklökar dött eller så är de jag som inte e superbra på att tillverka nudlar. skulle tro att de berov på mig. haha jag fattade ingenting av bloggen igår så frida, igbarn@ fixade den ist :$ tack den blev tjooockt nice. ska gifta mej med designen. fast jag ska nog ha en annan bild för den e inte dirr najsoiliton. no aning vad som happends idag, liksom lovet kmr fanihelvete suga kmr inte ha ett skit att göra. BLÖÖ, självmord på hög nivå. skoja de e inte å låtsas att man e drivarN om. usch och fy on moi.
näääääääää men nu ska jag väl ta och göra nått annat. skoja ska ja inte alls ska sitta vid datan ör jag e en ful tönt.

Kommentarer
Postat av: ?

vart är den svarta tröjan ifrn?

2008-12-22 @ 00:37:32
Postat av: e

den där svarta tröjjan var verkligen asfin !

köpt ? <3

2008-12-23 @ 12:39:43
Postat av: Johanna

?- den är från SALT :)

e- hihiih tack jag vet älskar den, ah från salt (A)

2008-12-23 @ 13:18:52
URL: http://asfin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0