tjena katten ät en gurka :):):)

shuuuuuuuuu alla kattiga guzzaR.
eftersom jag e så cool så updaterade man ju i skolish. men nu gör jag de hemishifrånish. min älllsk gick nyss tur att itne jag va där för ja haatar att gå the lång way home. höhö typ en halvtimme men ändå liksom. har ba chillat me han men de e ju najs LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOVE YOU, kan fan inte sluta säga det. eller iförsej skriva dårå. :).
i am on a cool humör eftersom it is jullov snart. fast jag komemr cirka sakna ihjäl mej efter som min soulmate och alice. haha (emma min soulmate) åker till vietnam i övermorgon, seriöst kommer börja grina hur ska jag klara mig ?! de is the big question. VET NI ? jag fick G på matteprovet, haha överlycklig. emmaslemma hjälpte mig so a big tack to you babyy.
seriöst typ never haft g förut. fast jag får ju ändå ig. vet ni jag kommer typ ha ett vg. sen ett ig å resten g, fyfan jämmfört med emma liksom bara vg och mvg typ ett g. as sämst, fast hon e ju cool så. haha idag hade vi a long rast so vi skulle walka to torget, så vare nån kille i en bil som skrek åfrga va tempo låg så amanda bah: vi visar vägen om du sjussar oss. haha as snällve fast de va ju ändå typ vår ute idag så de hade you dosent matter liksom. blev ändå asarg på vädret, seriöst kan gud bstämma sig eller ? juste by ´the way ingen konfa förrän 20 januari. jag som e happyface eller ? YES.
imorgon är only planerna såhär:
skolan...
rusta med min mamma.

haha värsta roliga planen. älska rusta de finns så coola saker där. never forget my canada tröja som sen hela världen köpte. WBs ! AJA, nu har jag ett avsnitt kvar av segehrmyr yeyyy pussissaR !
shit pomfritt va dålig jag blivit på att lägga in bilder, skärpning på mej alltså.

allsång, sjukt snygga bilder men de va BÄÄÄÄÄÄÄÄST. löv it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0