sten sax påse

nu börjar julafton ta slut, de är ju verkligen inte lika roligt som när man var liten men att få presenter är ju alltid roligt. nu är det min förelsedag om tre dagar då. 14 år, shit vad stor jag blir -.- . sen tre dagar efter det nyår, vet verkligen inte alls vad jag ska göra då, det kommer ju ändå suga.
imoegon ska jag iafall på bio med min farmor farfar mamma och pappa. fast jag och mamma ska gå på en annan film, så de e ju chill. höhöh. sen ska vi äta i stan osv..
nu ska jag ta och kolla på mitt  älskade sex and the city. ni som umgås med mig kan ju räkna med att jag kommmer vara jävligt off ett tag. för så e jag alltid när jag har nån box att kolla på hihihi, bad for yooou.
PUSSSAR


här är ifall mina älskade mjukisbyxor, bilden är från när jag provade dom i affären.


tycker ni inte jag köpt världens finaste tröja.. ?

Kommentarer
Postat av: felicia

good jul! :)

2008-12-25 @ 01:59:29
Postat av: bexx

vart är byxorna ifrån?

2008-12-26 @ 02:44:44
Postat av: Johanna

felicia- dsm

bexx- cubus :P

2008-12-26 @ 17:40:32
URL: http://asfin.blogg.se/
Postat av: Karin

Har en såndära tröja ;D fast en gul och en rosa :D

2009-01-06 @ 17:55:25
Postat av: Johanna

karin- NAAAAAJS :)

2009-01-07 @ 14:17:34
URL: http://asfin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0