ny blogg ! igen..

jahapp, ny blogg igen då. det här blir väl min tredje eller fjärde blogg. fast de är ju bara www.spec1al.blogg.se som belv bra. men den vill jag inte blogga i för om man söker på mitt för och efternamn på google kommer den upp och de vill man ju inte dirr..
fast jag vet inte om jag ska ha den här bloggen eller min och alices: www.tjocooling.blogg.se de får jag väl se höhö.
nu måste jag skriva very mycket inlägg osv så den inte är så tom.
by the way, shit va ja stör mig på alla fjortisar på min msn som fjortisloggar 24, ah de kommer ju från rätt käft men ändå. så jävla irretarande ska slå dom asså.
neeeeeeeeeehj nu ska jag tydligen hjälpa min mamma med something, skriver mer strax !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0