NU E JA HOS EMILUTT

haha ahw vilken söt som kommnterade uppdatera. sååååå nu görjag det. fast  jag sitter vid emillysbärbra och den e asliten shit typ 20 centimeter så det r as svårt  att skriva blöö. aja. vi kom he mfrån stan för ett tag sen först åkte ju jag in själv och träffade madeleine caroline och deras två kompisar, very roligt att träffa dom igen alltså. gick runt med dom ganska mycket och så. sen träffade jag moa malin och emilutt som jag senvar med. sen åkte vi hem. när ja kom hem kolla ja lite på typ filmer när jag va liten, shit pomfritt vilken sötnos jag var . sen fick jag nyss sjuss hit ska sova här och ct också skulle jag trooooo. nu håller emilutt på att fiixa sig vilket e onödigt för ja e ofixiiisch. men de e ju coolt. ska va cool me emily nu ifall, de äger att va här för de e always kul här. har aldrigf haft boooring här. AJA PUSSSSSSSSSSSS


Kommentarer
Postat av: Lina

mihi,det va jag som sa uppdatera ;)

2008-12-29 @ 22:04:40
Postat av: eelin

då tycker jag genast att du ska känna dej söt :) haha skojja. gå och knoppa!

2008-12-29 @ 22:15:49
URL: http://yobigmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0