nu är snart 2008 slut..

det är ju inte nån värsta stor grej som häntd et här året kan jag ju inte säga.

vänner: elin som va verkligeng en av mina allra bästa vänner flyttade till gävle i slutet av sommaren, som vi harju verkligen glidit ifrån varandra fast jag vet att vi alltid kommer hålla ihop. mickis som jag också var väldigt bra vän med är jag inte alls med längre, vi pratar knappt. samma sak med julia.
men samtidigt ahr jag lärt känna malin och moa mycket bättre några jag knappt kände förut. cynthia va bara en jag var med gaska mycket men vi kände inte varann så bra 2007, men det här året har vi blivit jätte bra vänner. och emma som jag kännt länge har jag blivit hur tajt som helst med.

kärlek: här blir det inte alls mycket, den ända jag nånsin vart kär i är ju matte. och han träffade jag i september i år sen blev vi tillsammans 17 oktober. har väl kasnke hållt på med en del men när jag var i grekland träffade jag en kille som jag då trode jag blev kär i fast de kan man nog inte bli på en semester. men när jag kom hem så hade jag ångest och saknade honom jätte mycket.

sommaren: sommaren 2008 var så himmla rolig. började med en veckas summercamp dans med emily och cynthia i sollentuna. där vi lärde känna speciellt två tjejer som hette nina och daljia. fast det är mest emily som har kontakt med dom nu.

sen direkt var det midsommar då jag och alice åkte till hennes land på blidö, himmlans mysigt eftersom hennes familjs känns ungefär som min egen.

direkt efter det var det borlänge med fotbollen. shit altlså var kul det var. det var inte alls seriöst på fotbollen utan vi bodde på ett hotell, vi smög över till varann på nätterna, det fanns även massa norska kilalr där. och de va där jag börjhade titta på sex and the city haha. så fanns de sibylla breve där vi bestämmde träff med norkarna. och vi hade poool och bastu på hotellet. och vi käkade donken kebab osv, sen var det ett "disco" där som hette cosmos det var sjuuuuuuuukt roligt det med.

efterdet var det dags för grekland med madeleine och min familj. grekland, eller "min" ö som jag kallar det som ehter antiparos. en liten ö där man känner jätte mnga och jätte mycket svenska och norska turister. oj alltså, en resa to remember. vi lärde känna så otroligt mycket folk, hade verkligen the time of my liife där. det var himmlans roligt !

sen gotland, med fotbollen där va det inte lika roligt som borlänge, mycket mer fotboll haha. men kul att i 5 dagar bara va med massa kompisar och vara på gotland liksom.

nät jag kom hem därifrån fick jag ångest, jag ahde itne vart hemma nästan  något på en och en halv månad så jag ville bort igen. så jag mamma och pappa åkte till estland. det var vääldigt roligt att bara åka bort med dom faktist.

sen var det ung08 dagarna som vi själkvlart var på varje dag, träffa massa folk och sånt.

the voice, var väl sådär så jävla mycket folk med roligt iafall.

NRJ, ojoj såååå kul. jag och emma sprang runt och pratade med varenda männniska. där lärde vi också känna asmycket folk.

skolan: här är det väl inget speciellt, fick ju ganska bra betyg 9 g. 1 ig. 3 vg. 1mvg. får örja skärpa mej med matten så det inte blir sommarskola isommar..


det har faktist inte hänt något speciellt i mitt liv dehär året, men det har vart väldans bra iafall. ingen stor sorlig grej och sånt. orkar itne lägga in bilder nu, för datan segar cp !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0