MINA JULKLAPPAR.. (a)

HEEEJ PÅ ER IGEN.
nu e julafton över. eller nej typ hela släkten e ju kvar och sånt fast jag pallr ju nt dirr sitta där ute mer, shiit då skulle jag bli värsta fettot så mkt mat och typ godis och sånt de finns där. blööööö.
har iafa fått fett med bra grejjor alltså ! ÄGDE. haha fick allt jag ville utom nagelförlängning fast fick ju massor med pengar så de e ju bah å kiiiirra :).
hihi ni maybe vill veta va ja fick :O ?

* premenation på veckorevyn
*pengar
*väääärldens finaste mjukiskläder, shit helt in love !
* SEX AND THE CITY BBOXEN !
* en asfin tröja
* en till asfin tröja
* mascara
*foundation
*puder
*sminkborttagning x)
*nån bok
*4 nagellack
* typ grejer man sätter på naglarna
*trosor
*bh
*presentkort på bio
*paradis ask haha
*lösnaglar
* biljetter till en asrolig teater (a)

de va nog cirka de, säkert nått ja glömt. mina mjukiskläder och sexand the city ägde ju iaffall mest shiiet yaaaaooo.
pallar inte lägga in bilder för min kemarea e ääckligt seg. nu ska jag väl va social PUUUUUSSAR




MAHAHHAH ja hade lite trooooki när ja väntade p mina julklappar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0