min önskelista.. osv

asså nu jävlar blev jag taggish taggish på att blogga, ÄGER. haha tycker jag alltid första dagarna. jag kom på att blogga är nog en sjättedel i mitt hjärta. asså om man har sex tårtbitar (så säger alltid min mattelärare) så rita i en av tårtbitarna. så mycket älskar jag att läsa och skriva blogg.
på den här datorn har jag över sextio bloggar som jag läser varje dag. LOVE.
förrästen, idag fick vi hem våra ig varningar.
jag hade i matte, bild och svenska. fast de e inte sant, eftersom svenskan och bilden har jag gjort de som ska göras så de måste avrt lärarna som fått ryckt, så matte alltså. riktigt underligt att jag inte hde det i tyska.. liksom ich dont libe tyska?
haha, imorgon har vi tydligen matteprov också, himmla kul. dessutom har jag gjort tre omprov på det förra matteprovet och inte fått godkännt på nått av dom. så jag siktar på ett ig där ! men de e skit samma dom här betygen räknas ju ändå inte så dom kan ju ba dra å  helvete.
jag ba måste göra som alla andra, å skriva vad jag önskar mig !

*sex and the city boxen.
*svart munkjacka från jc <3
*turkosa mjukisbyxor från jc
*pengar
*presentkort på gina tricot
*premenation på veckorevyn
*nagelförlängning
*foundation, loreal true match
*maxfactor mascara.
*annat smink
*trosor.

haha är de jag som är cool eller ? fyller ju år den 27 december också men nepp !  no födelsedagspresenter för mig då. för dm har jag redan fått, den 27 juli ! yeees snart blir jag fjorton riktigt stor jag blir då..
ska verkligen försöka lägga mig i sängen nu iafall inte bra att sitta vid datan till typ ett då vaknar man ju inte på morgonen, å då missar man ju julkalendern ! som iof suger, fast hur vet jag de jag har ju sovit när den vart hihi.
blir fett sur liksom, förut va de asnajsiga julkalendrar liksom:
mysteriet på greveholm, julens hjältar, pelle svanslös, albert å herbert. nu på sisstatiden kan dom ju bara dra åt helvete ! elller e de jag som blivit äldra och inte gillar sånt ? nää de e dom som blivit dåliga.
GODNATT <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0