min dag osv

såå nu e jag äntligen klar med pluggandet. tyskan gick ju faktist bra. eller med bra menar jag att det gick dåligt inte skitdåligt.  de är ju alltid något. provet e ju nt förrän på tisdag så de e ju najs iaf.
idag va jag i skolan, såklart man e ju inte skolksih liksom.
först matte, matteprov yes det gick ju skit bra! alddrig gått så dåligt på nått prov i hela mitt liv. men ja får ju ändå ig imatte så de e ju lite skitsamma. aldrig kunnat sånt där med siffror osv, för er som inte vet kan jag inte digitalklockan nått bra. måstea lltid tänka efter asmycket vad klockan är och ibland vet jag ens inte. och "vanliga" klockan lärde jag mej typ två år efter alla andra.. och jag har aldrig fått g på ett matte prov. så grym är man juuh !
sen iafall gick jag ju väldigt tidigt när jag var "klar" och jennifer också så då hade vi en timmes rast till non så vi gick först hem till henne och åt lussebullar, hennes lillebror hade gjort en som var som en kuk :O den gick jennifer.. jag fick nångubbe som rökte, men de va ju najs iafall. sen gick vi till torget och köpte choklad för j glömde frukost! (inte bra).
sen hade vi no osv, sen idrott de va sjuuukt kul. haha man skulle göra massa saker men det jag emma amanda och jennifer gjorde va att köra typ herren på täppan så jävla kul. och ja har haft en bh utan mand hela dagen så den åkte ner otroligt mycket idag..
sen hände inte mer i skolan, sen åkte jag till min älskling, älskar di mycket att va med han alltså finns inget bättre skulle never orka gå upp på morgonen osv om jag inte visste att jag skulle träffa han eller att jag hade han. hihi. <33
sen gick ja hem och åt tacos, min mamma har gjort världens bästa mat den här veckan. i söndag kycklingspett osv, måndags bk, igår lövbiff pomfritt osv idag tacos igen. HON ÄR BÄST.
nu har ja ju pluggat som ni vet och strax börjar oskyldigt dömd my big love.
puss på er love ju




fixar designen osv senare ikväll.. någon mer som märker att jag skriver osv 24 ?

Kommentarer
Postat av: eelin

hahah elin style med osv:)<3

2008-12-04 @ 16:04:25
URL: http://yobigmama.blogg.se/
Postat av: Johanna

:O :$ <3

2008-12-04 @ 18:26:11
URL: http://asfin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0