jullove bryshan

heeeeeeeeej, asnajs med jullov fysatan. vi gjorde ju inget i skolan utom att få betyg.
jag fick
9 g,1 ig, 3vg, 1mvg,

haha inte dirr bra men de är junajs. efterskolan va slut gick jag amanda och cynthia till amanda där vi har vart ända tills nyss. haha vi tog ascoola kort med hennes föräldrars systemkamera, äääger å ha en sån alltså jag vill också :( så har vi typ sovigt ? ahah gjort massa bus..
så de va asckul cynthia  låg i säkert en halvtimme å bara pratade om alla gator å affärer å så i stan, vi låg helt tysta å hon ba snacka så jävla retard hon e. sen satt amanda å snacka om hela sin släkt och jag brydde mig ungefär inget. men de va kul. blöööö ska inte äta förrän om aslång tid, å jag e skit hungrig inte ätit något idag förutom frukost.
ikväll vet vi inte om vi knske ska träffa oskar, felix osv. fast jag har faktist inte lust att göra nått. typ bara va med ct och amadna bada jacuzzi osv de e mys. nu ska ja äta chips eller något s¨å jag inte svimmar, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0