cooola tomattttttten

goooodmorgon alla söta.
nu har jag precis duschat och snackar  nu med emma å msn, shiiiet alltså kan dom komma hem någon gång eller ?
7 januari...... aja liver går ju vidare. fyller ju iafall år nu, woooho nu e jag fjorton. och om tre dagar kommer alla 94or börja fylla 15. höhö . mamma och pappa sjöng och så vidare imorse, fast jag har redan fått alla presenter för jag firade allt i förskott i juni hahah så de blir inga presenter. eller fick iafall mitt barnbidrag för denhär månaden så deva ju lite najs. ska till kista med mamma och pappa snart så de är ju fortfarande mellandagsrea så jag kanske hittar nått mer (a) i relly need nya jeans alltså ! aja, sen ska vi äta där osv. men jagkommer väl hem någon gång vid  halv 4-4. så alla snyggingar vet det ! jag har egentligen bara lust att kolla på sex and the city hela kvällen och  så, fast jag märker vilken himmlans tråkig mpersn jag har blivit blöööööööö. aja. PUUUUUUUUSSAR

Kommentarer
Postat av: alice

asså din löshår är så jävla fult!

2008-12-29 @ 12:53:39
Postat av: Johanna

har inte ens löshår på bilden jävla idiot

2009-01-02 @ 14:41:55
URL: http://asfin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0