chilll dag

hej alla schmmexiiga folk. idag va jag cool. eller jag var asrolig (enligt mig själv) och  himmlans social. vi hade lektioner fast vi behövde typ ba sitta där och leka osv. varken amanda emma eller jennifer va i skolan. inte alcie hellser såklart. så jag har bara umgåtts med min kära klass idag, lite cynthia också. fast dom e faktist lite roliga och med dom där i b. haha men jag har haft två sånna här toffsar idag som ja ahde igår fast me hårförlängning ocg marcus typ xxl stora sån här 68a tröja. och osminkad som alltid i skolan, haha jag såg askul ut. sen hade vi idrottslyft efter skolan, vi skulle köra basket. vaba jag och isabelle där a tjejerna, astråk jag sög som en jävla dammsugare. haha lägger i bilder på hur snygg jag var sen. pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0