bio och så vidare

shuuuuuuuuuuuex,,,, nu e jag home. HAHAHAH BION ÄÄÄÄÄÄÄGDE. shit pomfritt alltså där satt jag och min mamma och asgarvade nästan hela filmen. fysatan alltså alla måste se den. aldrig skrattat så mycket åt en film. och emily säger att hennes mammas kusin är med i den, fast han va ju lite osvensk alltså på huden, men hon e ju drivarN så de e ju bara kanske sant :) men den ägde iaf !
sen åt vi och min famror å farfar och pappa på en resturang där vare asgott osv, alltså har min dag var vädligt funny. nu ska jag nog kolla på sex and the city, jag har 48 timmars film framför mig ! eller 4 timmar kollade jag ju inatt så baar 44 timmar kvar... hehe.
PUUUSSSSSSSSS

bild från allt flyter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0