äre varmt här eller är det bara jag ?

det va bara jag, de e fan inte alls varmt. de suger jag vill ha hottiehottie typ 40 plus. eller a nog iafall. ska snart tagga to the säng. ska bli en grymm människa på att sova alltså, de blir always to late men nu jävlar ska jag sova för fulla muggar. jag vet jag e en himmlans rolig person. skoja e ja nt alls de, shitt asså i have a superduper problem. jag e en very social person, tror jag nog. eller alltså bara ibland. när ja träffar helt nytt folk är jag super duper social mest till killar iafall för tjejer e lite drygish. men andra äre fan inte så med. så kan de bli lite creeepy stämmnig and i hate that. så ja ska nog bara träffa nya folk, de e najsigast !

GODNATT ALLA STEKPANNOR , jag e steeeeekhet assow. öh eller inte ow. man kör ju inte på emily-fjortis-stylen dirr.
imorgon ska ja hiita nån riktig stekhet fjortisbild på emilutt ska ni få se vilken fjortis hon e, fysatan alltså.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jävla äckelfjortis fyfan

2008-12-17 @ 18:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0